Een storing en wat nu?

Wat u alvast kunt checken:

  1. Is de waterdruk voldoende in het cv-systeem? 
    De manometer op de cv-ketel moet tussen de 1,5 en 2.0 bar staan. 
    Is dit niet het geval vul uw systeem bij.
  2. Staat uw kamerthermostaat goed ingesteld en zijn de eventueel aanwezige batterijen nog goed?
    Is dit niet het geval, stel de kamerthermostaat goed in of vervang de batterijen.
  3. Is er stroom aanwezig en zit de stekker van het toestel in het stopcontact?
    Is dit niet het geval controleer de groepen in de meterkast en doe de stekker in het stopcontact.
  4. Staat de gaskraan open en is er gas aanwezig?
    Is dit niet het geval open de gaskraan, mocht de kraan een lange tijd hebben dichtgestaan, dan kan het even duren voordat uw apparaat de juiste hoeveelheid gas krijgt en ook werkelijk in werking in bedrijf zal gaan.

Is er meer aan de hand? Bel dan naar ons kantoor. Wij staan voor u klaar.

Onze storingsdienst is altijd te bereiken, overdag tijdens onze kantoortijden van 09:00 tot 12:00 uur  Na 16:30 uur en in het weekend wordt u doorgeschakeld naar onze dienstdoende storingsmonteur.
Ons telefoonnummer is 0174 - 24 09 86.

Meld bij de storing om welk merk en type apparaat het gaat en de eventueel aangegeven storingscode op het toestel. Geef tevens aan of er wijzigingen aan uw apparaat of kamerthermostaat zijn geweest.

Hoe sneller de storing is opgelost hoe lager de kosten voor u zijn!